TW Steel viert 10 jarig bestaan met Voyeur in de Heineken Music Hall

Op 28 november viert TW Steel een decennium aan statements in de horlogeindustrie. In 10 jaar tijd is TW Steel uitgegroeid van een klein Nederlandse horlogebedrijf tot een wereldwijd erkend lifestylemerk. De viering van het tienjarig bestaan valt samen met het house evenement Voyeur in Heineken Music Hall. Voyeur is het signature evenement van TW Steel waar ook de TW Steel brand ambassador Michell Niemeyer optreedt.
TW Steel is inmiddels actief in meer dan 120 landen en rekent sporters, muzikanten en dj’s zoals Valentino Rossi, Kelly Rowland en Mitchell Niemeyer tot hun brand ambassadors. Gedurende de jaren heeft TW Steel altijd sterke affiniteit gehad met de dancewereld. Dit heeft ook geresulteerd in het opzetten van het artist management bureau Steel Entertainment Group. Voyeur is het signature evenement dat bekend staat om de ultieme combinatie van showelementen, muziek, mode en entertainment. Brand ambassador Mitchell Niemeyer is de eerste naam die bevestigd is. De volledige line-up volgt op een later moment.
Lancering Yahama Factory Racing’s Victory horloge
Ter ere van het 10-jarig bestaan pakt Steel Entertainment Group het populaire evenement Voyeur extra groots aan. Tijdens deze avond wordt TW Steel goed vertegenwoordigd en wordt het concept onder andere meegenomen in het decor en er zal een showmoment plaatsvinden ter ere van het jubileum. Voorafgaand aan het evenement in de HMH organiseert TW Steel een exclusief diner voor vrienden en relaties van het bedrijf en is een rode loper. Tijdens dit diner onthult TW Steel een exclusief nieuw horloge naar aanleiding van het recente kampioenschap van Yamaha Factory Racing in de MotoGP.

Sponsored Video

Geef als eerste een reactie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.